23 augusti 2011

På besök




Nej, det gick alltså inte att bo hemma så vi åkte till mamma/mormor istället. Efter att ha kämpat lite med att hålla L vaken under em så gick det sedan bra och jag kände mig nöjd md att klockan var över nio när vi väl la oss. Med tanke på risk för jet lag alltså. Jag läste Bamse för L och somnade flera gånger mellan rutorna..

L somnade och sov som en stock hela natten. Klockan var över 10 när jag fick tvångsväcka henne i morse! Hon hanterar verkligen det här med tidsskillnad bra.

R hanterar det lite sämre, men han är ju så liten. Första gången han vaknade var klockan bara lite över ett, och sedan vaknade han stup i kvarten. Så jag har varit ganska trött idag. Och han var trött nu ikväll, satt nästan och somnade vid matbordet :-) Nu hoppas jag på lite bättre sömn i natt. Hoppas R är trött efter ett besök på lekplats (fast då vilade han mest i vagnen!), besök hos gammelfarmor och mycket bus med syrran. Det är så kul, han skrattar högt bara han hör L! Och om han varit vaken på lekplatsen hade han nog skrattat när han såg sin mamma och mormor åka rutschkana....

2 kommentarer:

Frida-FantastiskaMamman sa...

Vad skönt att ni iallafall fick chansen att åka lite rutschbana ;)

Håller tummen för att denna natt blir bättre än föregående!!
Kramar<3

Tina sa...

Hej gumman! Usch det kan inte vara lätt med tidsskillnaden. Hoppas att att det snart ordnar till sig med sömnen igen. KRAM!