14 maj 2012

NKOTBSB

Ja, helt spontant valde jag att åka på konsert igår tillsammans med min gamla vän V som är lika musikgalen som jag. Eller hon är nog snäppet värre :-)

Klockan fem köpte vi biljetter till NKOTBSB i Malmö, dvs de gamla pojkbanden New Kids On The Block och Backstreet Boys. Jag kan inte påstå att jag varit någon större fan av BSB, men kan ju ändå många låtar eftersom de spelats så mycket på radio. NKOTB gillade jag på 80-talet - hur galet kändes inte det att skriva!?!

Tyvärr blev min kamera konfiskerad när vi anlände till Arenan och jag fick förlita mig på min kassa iPhonekamera... Riktigt bra platser hade vi iaf!

Och konserten var riktigt bra! Det var fullt ös hela tiden! Och att hela arenan skrek så fort någon av de nu något äldre pojkbandsmedlemmarna visade musklerna, magrutorna eller sa något på svenska gjorde inte stämningen lägre. Trots sittplats stod vi upp och dansade, klappade händerna och sjöng hela konserten. Det är så en konsert ska vara!








Och jag måste säga att deras gemensamma låt Don´t turn off the lights now är bra!

7 kommentarer:

Tina sa...

Haha! Nostalgi på hög nivå! Kan tänka mig att alla tjejer i publiken var helt hysteriska. Var det bra då? KRAM!

Russin sa...

Underbart!!! Attans vilken kul grej att komma på att göra så där spontant..:)

kram

äppelblomman sa...

Men guuuud va roligt att gå på den konseren!
Kram K

CiliaH sa...

Jag vill också vara spontan och gå på konsert! Fast jag har ju aldrig koll :)

Kul att springa på dig idag.

Kram

Maria sa...

Åh vad roligt!!

Therese sa...

Wow! Där hade jag velat vara :)

Linda sa...

Gud så kul, NKOTB banden har ju gått några varv i stereon där hemma på flickrummet:)
Kramar