31 maj 2012

Status - Bloggbussen 2012

Klart att jag blev lite besviken när finalplatserna till Bloggbussen 2012 delades ut, men jag var ändå glad för de (blogg)vänner jag har som fick en plats! Och eftersom en finalist avstod pga en bröllopsinbjudan så levde jag liiiite på hoppet och uppdaterade mailen många gånger på dag... 

Bild lånad från Bloggportalen

Så gissa vem som fick gåshud på armarna av glädje idag när det damp ner ett mail i inkorgen med frågan:

"Så nu undrar vi om du vill bli ett av våra wildcards i Bloggbussen 2012?"

Gissa om jag vill?!?
Gissa om L blev glad?

STORT VARMT TACK till alla som röstat på mig och L! Och tack till Twingly och Stena Line som gett oss denna möjligheten att få följa med på äventyr! Tjoho!!

14 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Men gud vad skoj!! Får du åka då??!! :D

Tack! Blev skit nöjd med håret! :)
Fy ja, hoppas värmen kommer tillbaka. Varför ska det alltid vara så! :/

Kram!

Anonym sa...

Som jag skrev i förra inlägget:
Grattis, Grattis, Grattis!!!! Det var du värd :-)
Lycklig man för att hans fru är lycklig!

Helen.HUSnrNIO sa...

Ha ha! GRATTIS =)
Kul!

Maria sa...

Hurra hurra jag är så glad att ni ska åka med :)
Grattis igen!

Kram kram

Carolina sa...

Åhh så himla underbart, jättestort grattis! kram

Amanda sa...

Åh GRATTIS! Så kul!!

Russin sa...

Hej gumman.. :)

GRATTIS till platsen, så roligt för er.. Kram från ett soligt Korfu.. <3

Therese sa...

Ja!!! Vad roligt! Kram!

Ingela la la sa...

:) :) :) :) :) :) :)

Tina sa...

Åh vad roligt gumman! GRATTIS! Vad glad jag blir för Er skull!!!! Så roligt ni kommer få det! KRAM!

Tina sa...

Åh vad underbart gumman! GRATTIS! Vad glad jag blir för er skull! Ni kommer få det så roligt! KRAM!

Evsi sa...

GRATTIS!
Så glad för att ni får följa med.. åh vi kommer få de alldeles underbart!!
kram

Fröken M sa...

HURRA !! Stort grattis :)

Fnulan sa...

UNDERBART!!! Men hur tyst är du egentligen??? miss u