04 december 2012

Boobs

20 juli 2013 är det dags. 7 år sedan sist. Då kommer det att vara nästan exakt 7 år sedan jag satt där på Ullevi och klappade händerna och kollade på mina bröst. Jo, klapp, klapp, titta ner, klapp, klapp, titta ner, ungefär så såg det ut. Det var nämligen första gången jag lämnade ammande L som då var ca 5 månader för att gå på Robbie Williams konsert i Göteborg.


Det var en grym konsert. Det är en grym entertainer! Denna gången ska jag inte alls fokusera på mina egna bröst utan bara njuta av musiken och underhållningen :-) Denna gången slipper jag vara orolig att jag ska läcka igenom och plötsligt ha två våta fläckar mitt fram ;-)

Det ska bli toppenkul!! Någon mer som ska dit??

2 kommentarer:

Tina sa...

Haha! Roligt om du kan få se honom utan att koncentrera dig på tuttarna nästa gång ;-) Hoppas du får en fin dag hjärtat! Tack för ditt sms igår, det värmde verkligen! KRAM!

Maria sa...

HaHa!! Du är ju underbar :)

Kram kram