10 december 2012

Tack alla fina!

För att inte fira sin födelsedag något speciellt så har jag blivit ordentligt uppvaktad idag :-)

Skönsång och presenter på sängen av min underbara familj. Otroligt hur pigg L plötsligt blev när hon skulle upp och sjunga - det lät och såg ut som om hon varit vaken i fyra timmar! R tyckte nog att det var mycket märkligt att de skulle smyga in i sovrummet med paket och tända ljus och sjunga... Han såg riktigt konfunderad ut!


Det jag önskat mig mest var ett nytt objektiv till kameran. Och eftersom jag har en underbar make så var det det jag fick! Nu skulle jag helst vilja ha semester ett par dagar och bara prova det också, men det är nog att önska lite väl mycket... ;-)

Och så fick jag ett armband från Pandora med en fin liten berlock som L valt ut och en UNDERBAR tavla som L ritat eftersom de inte hade något foto på henne, lillebror och pappa att sätta in i ramen som hon köpt. Hon och lillebror köpt, menar jag.


Hela vägen från USA kommer de här kitchiga godingarna som kära vännen C skickat till mig på min dag. Det är egentligen inte riktigt den typen av ugglor som jag är lite småkär i, men dessa var mycket passande i december månad och kommer att hitta sig en bra plats här i Lejonkulan. Och lite glitter är ju aldrig fel ;-)


På jobbet har vi en liten tradition som jag trodde att vi hade frångått lite, men det är iaf att äta smörgåstårta till lunch. Så det gjorde vi! Och tårta till fikan. Vi som aldrig tar fikapaus på eftermiddagen. OCH tårta med familjen ikväll. Vääldigt mycket socker och väldigt lite LCHF just idag. Men så får det vara.

Jag tackar ödmjukast för alla grattis idag, för alla hälsningar på FB och alla sms! För alla telefonsamtal och för det fina lilla paketet från de småländska skogarna. TACK!! ❤❤❤

2 kommentarer:

Therese sa...

Åhh GRATTIS i efterskott <3 Det ltä som om du firades som en prinsessa bör firas :-D Älskar dina fia ugglor!!! Kanonpresent! Ang twilight filmerna så trodde jag itne de var min kopp av te så att säga, lite ungdoms film över det hela, men ajg sögs in å är fast, ska se den fjärde filmen ikväll *ler* KRAM!

Veronica sa...

Älskade verkligen dom där ugglorna! Hade hoppats på att de fanns att hitta på svensk marknad! Typiskt!!