14 februari 2013

Små gåvor

Hittade små söta nallepåsar på Lagerhaus för ett par veckor sedan och tänkte att de skulle passa bra just på Alla hjärtans dag till barnen.


Påsarna är ganska små, så dvd-filmerna stack upp ur påsarna, men det gjorde inget eftersom jag också hade köpt ett fint papper med små hjärtan på :-)

L hade gjort jättefina kort och teckningar till både mig, pappa och lillebror som nu pryder hyllan i köket så att vi kan njuta av dem ett tag. Hon har verkligen gått in för Alla hjärtans dag! 

Jag var totalt oromantisk igår när jag sa till J att han inte skulle köpa några rosor om han hade tänkt det (han brukar göra det) eftersom vi inte ska vara hemma i helgen. Det känns väldigt onödigt att köpa blommor som man sedan inte kan njuta av, då är det bättre att jag får dem en annan gång :-)


2 kommentarer:

Faster Raggis på äventyr sa...

Så söta påsar! Det är roligt att hitta fina presentförfackningar/påsar som förgyller innehållet! Kram

Tina sa...

Hej hjärtat! Roligare att få rosor en vanlig dag tycker jag! Vilken tur att du fick tillbaka väskan på Ikea igen! Önskar dig en fin helg finaste! KRAM