08 juni 2013

Tåg, telefon & tjatter

Nu är L och jag på plats på Scandic Europa i Göteborg. Vi började äventyret med att ta bussen till tågstationen. Där blev det en snabb kram med min fina vän Cool som är på besök i staden. Typiskt att hon är det när inte jag är där! Sedan käkade vi på donken medan jag lyckades ladda mobilen liiite. Var så fokuserad på allt teknikstrul under fm att jag glömde ladda mobilen...

För en gångs skull var vi ute i god tid och hann både köpa tidningar, godis och dricka innan tåget kom. Tack och lov hade vi köpt platsbiljetter för det var ett fullspäckat tåg mot Göteborg. Inte lätt att hantera resväskor när det inte finns någon plats att förvara dem på.. I Halmstad steg Maria och söta Saga på och L fick något annat att fokusera på än hur långt det var kvar ;-)


Nu har vi god mat i magarna efter en sväng på stan med Maria och S samt Camilla och hennes S och är tillbaka på det fina rummet på Scandig. "Tyvärr" verkar våra rumsgrannar (bredvid eller nedanför) ha fest. Jag hoppas på förfest och inte på efterfest.. Men snart kommer Jenny och hennes B så då blir kanske tjattret ganska högt på det här rummet också :-)

1 kommentar:

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Tack för en trevlig middag!
Hoppas festen blir kortvarig ;)

Kramar