24 september 2013

En helt FAB helg!

Det känns faktiskt riktigt tomt nu när Fab Mamas är över. Hade liksom sett fram emot det länge. Fixat med kläder, skor och accessoarer och det är inte ofta det är så mycket fix inför en fest för min del. Bjuder på en liten bildkavalkad från eventet.

Några som verkligen fixat är Fnulan, Meekatt och Tokmorsan Mira. Såå bra de fixat det här eventet!


Eftersom jag lovat att inte visa några bilder där inte alla är till sin fördel får jag visa tjejerna så här :-)

AnnikaHannanMaria och Tina hade inte alls samma önskemål :-)


Det var så kul att träffa alla härliga toppentjejer, många som jag träffat tidigare, och en del som jag numera räknar som vänner! 

Dagen spenderades med lunch, mässa med en massa trevliga utställare, lite modeshow, pyssel och fika. Lipton bjöd på sina nya teer och sååå goda minicupcakes! 


Hade förmånen att bo tillsammans med Åsa och Annika som nedan är redo att gå till festen tillsammans med Sojka


Middagen var toppentrevlig med många roliga bordskamrater!! Ylva, Hanna, Nina, Annika, Maria, Tina, Åsa och Lisa. Tyvärr vann vi inte musikquizen som hölls av grymma Götz kalas men vi hade kul ändå.



Och så var det stand up med självaste Therese McDonald, här med frun innan middagen. Hon var så kul att tårarna rann och igenkänningsfaktorn var hööög. Hon har just nu en show som nyligen haft premiär, ”Jag kan ingenting och vad skulle Mormor ha sagt”. Har ni möjlighet så se den!


Och så hann jag kramar lite också. Lite med Emelie som jag nog inte träffat på ett år!

Och lite med Nina och Hanna aka Glamourtjejerna! Alltid lika snygga och med bloggarna Glamourmamman och Glamourwannabe :-) Och så fina Fnulan! Vi skulle nog varit grymma i musikquiz men hamnar liksom aldrig i samma lag..  Och så Ylva som jobbar hos StenaLine med digitala medier och som jag träffade under Bloggbussen 2013. Nu var det dock en annan Popprinsessa hon träffade, en som dansade tills allt slog igen vid två! En som slängde glitterskorna och drog på sig innetofflor istället - men det funkade finfint att dansa i!
För efter middagen var det party på dansgolvet! När Ylvis låt Fox spelades var det trångt på dansgolvet! 

Ett bildcollage med Systrarna Mija & Jenny, Malin Meekatt & Ingela, Malin Fnulan, mig själv, Åsa och Ingela & Fnulan.
Tjejmorsan Eva, Emelie, Theodora, Ylva, Hanna & Ingela.
Sammanfattningsvis var det ett mycket lyckat dygn! Jag sparar minnena lättåtkomligt och hoppas att det inte dröjer så länge tills jag träffar alla superhärliga tjejer igen!Tack till alla som gjorde helgen till vad det blev! Till Fnulan, Meekatt & Mira som arrangerat det hela. Till alla sponsorer och utställare och till alla gäster! TACK!

14 kommentarer:

Meekatt sa...

Hahahahaha! "Inte till sin fördel" är mitt nya mellannamn. <3

Tjejmorsan sa...

Åhhh jag älskar dina inlägg :) Puss och det var så härligt att ses igen :)

Kram

emelie sa...

Åh så många fina bilder du tagit :-) Det får absolut inte ta år mellan träffarna nu! Puss

Annika sa...

Vilken fantastisk bildkavalkad. Tack för en fantastisk helg vännen.

Kram

Annika

Maria sa...

Fina bilder.....ja nästan alla bilder i alla fall, HaHa!!
Hoppas att vi kan ses snart igen.

kram kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Vilka roliga bilder!! Det var så kul att träffa dig igen! Kramar

♥ Sojka ♥ sa...

Oj oj vad du fick med en del! ;) Kul att träffa dig igen som vanligt! ;)
kram!

Tina sa...

Hej finaste! Ja vilket fantastiskt dygn vi hade! Som vanligt tog du massor av fina bilder! Är det ok om jag snor några av bilderna? Hoppas du får en fin onsdag vännen! KRAM

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, ni ser alltid ut att ha så roligt på alla blogevent. Önskar att jag kunde följa med någon gång, men det blir ju lite långt att åka... ;)

Fnulan sa...

TUSEN TACK!!!!!!!!

Linda K - Hemma hos Klintons sa...

Helt underbara bilder. Hoppas hoppas jag kan gå nästa gång. kram kram

Jenny sa...

Åhhh vilka hätliga bilder. Jag är fortfarande öm under ena foten efter allt dansande. Jag hade sååå kul. Alltid kul att träffa dig och jag blev så glatt överaskad att få träffa Ylva igen :)

Vero sa...

Härliga och roliga bilder. Tack! Var ju "nästan" som att vara med. Önskar jag varit det.

Ha en fin dag!

Therese sa...

Fniss, ni hade verkligen "klackarna i taket" så att säga, ser ut som det var skitskoj helt enkelt, jätte kul att se alla dina bilder! Här väntar nu simskola, så bästa att börja packa och bege sig till simhuset med Luran... KRAM!