12 september 2013

Energi, inbjudan & förberedelser

Oh my, vad jag längtar efter den här helgen! Det ska bli grymt skönt när klockan slår 14 imorgon och vi ska packa in hela taikonfamijlen i bilen och åka mot Solsidan. Det ska bli så skönt att komma dit och bara vara. Att höstfixa lite men ändå bara va. Att titta på havet och höra vågorna. Och ladda energi. För jag ska inte skryta med att jag har så mycket energi eller tålamod för tillfället. Herregud, vad en tvååring kan tära på humöret... Puh! Hur sjutton kan man vara så söt och charmig och sååå gnällig?

Som tur var har jag något extra kul att se fram emot nästa helg och idag damp det ner en liten överraskning i brevlådan. Lite yum-yum att ha på trippen till Göteborg nästa helg :-)
Klänningen hänger här hemma och väntar på att antingen bäras på Fab Mamas eller att bli ersatt av en klänning som kära C shoppat i USA och hennes man släpat med sig hem, men som min käre make glömde när de var på Solsidan sist. Vi får se i helgen helt enkelt. Skor hittade jag idag. Meeen, jag har sådana skoproblem. Jag skulle kunna vara den enda tjejen i världen som inte gillar att köpa skor. Är väl helt enkelt för snål när jag gör det för jag tycker aldrig att skor är sköna... De jag köpte i dag har rekordklack för att vara köpta av mig, förmodligen för att vara burna av mig också. Men det är säkert ingen som bryr sig om jag dansar utan skor på Fab, eller hur? ;-)

4 kommentarer:

Amanda sa...

Mums! Vilken gottelåda!

Carolina sa...

Vad kul det blir att ses igen nästa helg - hoppas du får ordentligt med energi under denna helg :-) kram

Maria sa...

Låter härligt med en helg på Solsidan. Hoppas nu att vädret blir riktigt kalasbra också!
Skor på kvällen låter överflödigt ;)

kram kram

Jenny sa...

Näää jag och skor funkar Inte... Och ja kläder är inget klart heller. Mrn boxen var så bäst. Glad jag blev :)