28 november 2013

Boostad!

Oj, vad jag önskar att jag hade orkat skriva det här inlägget igår när jag kom hem. När jag kom hem efter en kväll på Mammaboosten - the show, i Malmö. För jag kom hem f y l l d  med en massa positiva tankar och energi. Och det behövdes verkligen efter en veckas förkylning måste jag erkänna.

Jag hade sällskap av positiva Ann-Sofie  och vi mötte upp härliga Malin "Fnulan" och hennes sällskap för lite kramkalas. Alltid så härligt att träffa de här tjejerna som jag träffat tack vare att jag skriver ner mina tankar i bloggen varje dag!

Hanna Hedlund, Michael Södermalm och Martina Haag peppade oss verkligen under kvällen! Hanna, som jag nog hade minst förväntningar på, var grym! Jag skrattade så att tårarna rann när hon bjöd på sig själv! Hon bjöd på lite sång, lite strip och lite sanningar. Igenkänningsfaktorn var hög! Martina fick lite för lite tid tycker jag. Hon pratade om att aldrig sluta drömma och om att våga mer. Hon är också en sprudlande kvinna som har mycket att berätta - och gör det på ett bra sätt. Vilken inspiratör! Tuppen i hönshuset för kvällen, den manliga föreläsaren var verkligen fylld av energi och jag tror inte att det var någon som var oberörd när han pratade om sin uppväxt. Hoppas också att alla fick sig en tankeställare när han pratade om att man kan faktiskt välja att inte vara negativ jämt.
Träffade även Åse "56kilo" och hennes syrra, och hon var lika sprudlande glad som vanligt! Jag önskar att kvällen inte tagit slut så fort och jag gör gärna om det igen! Det var så härlig stämning och alla var så glada. Att det bjöds på choklad och bubbel i pausen, att det stod en härlig goodiebag och väntade vid stolen och att finfina priser delades ut under kvällen gjorde inte heller kvällen mindre lyckad. Även om jag inte vann något! Men avundsjukan är också en drivkraft, enligt Martina Haag ;-) Ha ha!

Tack för en härlig kväll tjejer! Och tack 4good för den här boosten!

7 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Åh, vad kul!! Önskar att jag hade bott närmare Malmö :-) Och när dom var i Gbg missade jag det också... Hoppas att VI ses snart också :-)

KRAM

Fnulan sa...

Du är bäst! Så fint du skriver <3

Jenny sa...

Synd att inget händer i min del av Sverige..men jag åker gärna en bit för att träffa er ♥

LIFESTYLE & INTERIOR by Sessan sa...

Vad härligt med girls date & massa boost, det förtjänar ni alla <3
Lite avis är jag allt, för nu saknar jag hela högen av härliga flickor!!

Kram

Tina sa...

Låter verkligen som en underbar kväll vännen! Den var du väl värd! Hoppas vi kan samla ihop ett gäng och ses snart! KRAM

Linnéa sa...

Kul att ses igen och supertrevligt kväll! Jag tycker oxå att Martina fick för lite tid, hon är min favvo!

♥ Sojka ♥ sa...

Men gud så många fina bilder! <3
PUSS! <3