19 december 2013

Christmas Night 2013

Som sagt, den där berömda julstressen börjar knacka på och att jag har supermycket att göra på jobbet och att vi inventerade idag minskar liksom inte... Men, därför var det kanske extra skönt att bara strunta i allt ikväll och gå på konsert.

Traditionen att gå på Änglarnas Tid med Magnus Carlsson kunde jag ju inte hålla i liv, eftersom han inte körde den turnén i år - men däremot Christmas Night 2013, tillsammans med den andra favoriten Jessica Andersson och Sonja Aldén.


Och ja, det hjälpte faktiskt. De gav mig energi. De gav mig julfeeling. Och de gav mig två och en halv timmes glädje med sin underbara musik.


Jag förstår att de måste börja tycka att det är ganska trist att säga samma sak kväll efter kväll, men de verkade ha roligt på scenen och de bjöd på sig själva.


Konserten var både stilfull och rockig. Vi satt på andra raden så det var verkligen feeling - och nästan nackspärr ;-) Jag hittade lite nya musikaliska favoriter som jag ska leta upp på Spotify imorgon. Men nu ska jag sätta etiketter på de sista frökenpresenterna och krypa till kojs, som resten av familjen redan gjort.

Nu börjar det närma sig jul!

1 kommentar:

Fnulan sa...

Ååååååååå fråga alltid mig om jag vill med. ÄLSKAR konserter!!

Kärlek