31 december 2013

Första dagen i backen

Bortsett från att jag ramlade innan jag ens fått på mig båda skidorna och bortsett från att jag ramlade direkt när jag fått på mig båda skidorna och bortsett från att jag stukade högra tummen när jag åkte snowracer med R innan jag ens börjat åka skidor - så var det en bra dag.

Jag var faktiskt lite orolig över hur det skulle gå och J erbjöd sig att gå och avboka alla lektioner, men jag ville ändå ge det en chans. Men den som säger att pjäxor är sköna ljuger!


L gick i skidskola och R testade fjälldagis en liten stund. Det gick bra för båda. L åkte en del med kusinerna också och var väldigt positiv. R testade på skidor tillsammans med pappa J och var helt slut efteråt, precis som sin mamma :-)

Vi softade en liten stund innan det var dags att testa after skin. L rockade längst fram vid scenen och R dansade längst bak - och jag tror att båda tyckte att det var lika kul.

Inga kommentarer: