13 februari 2014

Woop woop!

Det är mycket kul inplanerat framöver!
Roligt att ta ha spännande saker att se fram emot. I år ska jag tex utmana mig själv att åka på semester ensam med barnen - till Gran Canaria! Inte helt ensam, med en av mina bästa vänner och hennes barn. Vi inser att det inte kommer att bli värsta relax-resan med fyra kids,  men vi hoppas på att de kan busa ordentligt om dagarna så att vi kan sitta en stund i lugn och ro om kvällarna och bara njuta :-)

Bild lånad från fritidsresor

Men först och främst är det dags för en kalashelg! Imorgon är det släktkalas för båda barnen och på lördag är det dags för pyjamasparty. Har en del att stå i alltså! 

6 kommentarer:

sannas rum sa...

Åh guuuud vad härligt med Gran Canaria!

Tina sa...

Men jösses så skönt vännen! Funderar också på en resa i år får se om vi får till det. Önskar er en superfin om än hektisk helg! KRAM

Therese sa...

Grön av avund, så skönt att åka till solen! Min hals hade nog velat det... ;-D Å här fortsätter kalasandet, idag är det svärmor och svärfar som kommer på middag och i morgon badkalas för ca 20 ungar, så gissa vem som ska ligga utslagen å bara slappa i soffan på söndag - JAG!!! Hoppas ert firande förflyter väl och att det blir en toppen helg! Hjärtanskramar till er <3

Jenny sa...

Åh va kul att åka med en vän. Hoppas ni får de superskönt.
Önskar er även en fin helg. Kram

Maria sa...

Men ÅH så härligt!!
Även om det blir en del spring efter barnen så är det ju bara så gott och få komma iväg.

Kram kram

Linda sa...

Länge sedan jag kikade in hos dig nu, har som kommit ifrån allt vad bloggande heter:(
Ser iaf väldigt härligt ut det kommer säkert bli en resa för livet.
Vi har bokat resa för hela familjen i september, 2 veckor i Turkiet, längtar redan.
Hoppas allt e bra med er annars, Kramar från Linda (uppochnervandahuset)