07 april 2014

Krakel & Spektakel - tävling!

26-27 april är det dags för familjemässan Krakel & Spektakel i Halmstad Arena och jag har fått möjlighet att tävla ut en biljett var till två vinnare.

Mässan kommer att vara fullspäckad med olika företag och utställare och det kommer att finnas underhållning och för både vuxna och barn.

Vad sägs om Skattjakt med Pax från SVT, underhållning av Pettson & Findus eller Zillah & Totte, föreläsning med Erik Sthål om att ha bra dåliga dagar, standup med fantastiskt roliga Therese McDonald eller premiär för boken om Militta av underbara Fnulan? Eller varför inte lyssna på de duktiga barnen i barnteatergruppen Duvungana (och nej här är jag inte alls partisk :-) )

Titta in Krakel & Spektakels hemsida eller på FB och hitta svaret på frågan:
Hur många gånger tidigare har Krakel & Spektakel arrangerats?

Tävlingen pågår till och med söndag 13 april kl 18.00 och kort efter det kommer jag att meddela vilka två som kan titulera sig lyckliga vinnare.

Så missa inte chansen att vinna biljetter till 
Krakel & Spektakel - mässan för hela familjen! 
P.S. Barn upp till 15 år har gratis entré!

4 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Vad kul att de ska vara med och spela teater på mässan :-)

Hade gärna besökt den om jag befunnit mig söderöver då men så är det tyvärr inte.

Trevlig kväll!

Matilda sa...

Hej! Är med :)

Svar: En gång tidigare (detta är andra gången vad jag förstår).

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Lina Eckerström sa...

Är gärna med :)

Svar : En gång tidigare !

Håller tummarna !
Ha en bra dag nu.

linaeckerstrom@hotmail.se

Anna sa...

Mitt svar: en gång tidigare.

Hoppas på tur,
Anna S.