11 augusti 2014

Otrolig sommar!

Vilken otrolig sommar vi haft! På många sätt! Det har varit underbart väder. Inte en regndroppe under de första veckorna på Solsidan, och sedan har det varit ok att det regnat någon gång då och då. Skönt med lite regn och rusk så att man kan få lov att kura ihop sig inomhus och kolla på film och tända en brasa :-)


Vi har också haft en väldigt mycket ledig tid tillsammans hela familjen. Första gången ever som pappa J varit ledig så mycket, och han har faktiskt varit ledig också! Vi har tillbringat tid med en hel drös goda vänner och jag är så glad att jag haft förmånen att ha möjlighet att umgås med så många av mina riktigt nära vänner.


Och barnen har fått ha en riktigt sommarlov. En vecka på fritids/dagis på hela sommaren. Det kommer inte att bli lätt nästa vecka att komma upp och vara i tid på skola/dagis/jobb...Underbara ungar! Det har varit mycket vatten och mycket glass för att sammanfatta sommarlovet :-)

Och idag blir det säkert både vattenlek och glass igen. För vi har ju en veckas sommarlov kvar att njuta av!

3 kommentarer:

Carolina sa...

Jaa, visst har det varit en fantastisk sommar!
Även jag och barnen har en veckas ledigt kvar - såå underbart. Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Instämmer om sommaren. Otrolig på många sätt!
Här startar vi imorgon, eller sambon började jobba igår, men jag kör igång imorgon bitti och då är första dagen med hel fritidsdag för M.
Ovant känns det men man brukar ju komma ganska snabbt in i de där vardagsrutinerna igen...

Ha en fin tisdag!
Kram

Theresa sa...

Låter som en härlig sommar!
Ja fantastiskt väder har vi haft, jag vill ha mera!!!! :-)

Kram!