05 december 2014

En bild på mig

Dagens lucka i Emily Dahls julkalender, lucka 5, innehåller en bild på mig som någon annan tagit under året. Och fotograf är ingen annan är L.

Det finns inte jättemånga bilder på mig, eftersom jag oftast är den som står bakom kameran. Och för att jag kanske inte känner mig så där jättebekväm framför kameran. Iaf inte om jag inte är tillpiffad och förberedd :-)


Men detta är en helt vanlig vardagsbild, tagen av min då 8-åriga dotter i början av 2014. Kanske skulle försöka få till en bild emellanåt på mig själv.. Det är ganska intressant att se hur man förändras :-)

3 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Fina du <3 Du är ju sååå fin på bild!!

KRAM

Livet på Citronodlingen sa...

Kanonfin bild!

Jenny sa...

Håller med Nina, du blir alltid fin på bild, ditt fina leende =) Kram