12 december 2014

Sommarlängtan

En bild från i somras som väcker sommarlängtan.

Eftersom jag opererade foten i somras blev det inga bad för mig. Men jag njöt ändå av att kunna sitta och och titta på den här utsikten. Och med ett glas bubbel i handen och goda vänner vid min sida kunde jag bortse från foten i bandage och den fula stödskon.


Jag är verkligen tacksam över att J hittade Solsidan och att det blev vårt! Undrar om man någonsin kan se sig trött på den utsikten?

Solsidan är en plats för rekreation för oss. En plats för avslappning. Även om J har massa projekt där så är det projekt som får honom att tänka på annat än jobbet.

Ikväll är det dags för en annan fin utsikt, nämligen den från Ystad Saltsjöbad. Trotsar min förkylning och går på julbord med jobbet. Massage kommer säkert att göra susen!

1 kommentar:

Jenny sa...

En underbar utsikt. Så mysigt där. Hoppas ni får en fin julfest. Kram kram